kuredah hutan ranting rindu bagai dulu... jangan awak calar kaki kasihku

Ketik sini Bantu Blog ini

Rabu, 24 Februari 2016

Situs lama saya

Untuk mendapat paparan menarik sila layari laman web ini dengan menggunakan 
Mozilla Firefox dengan paparan skrin monitor 1024X768pixels 
(Boleh mendapatkan perisian Mozilla Firefox di situs ini) 
"Berkatalah dengan benar biar pahit sekalipun" 

titis ilham terusan membasahi hati.. Kekasih Dikau terusan rapat di diri 
seorang aku sentiasa menanti kehadiran-Mu dalam alam buana sepi ini. Dikaulah segalanya Kekasih

kalaumana meruntunnya hati, kalaumana terpisahnya rasa, di mana lagi dapat seorang aku meluah kata, 
membisik lekabicara..kekasihku & cahayamataku....kalianlah penawar duka laraku. 
anak-anak amat menyayangi binatang, pernah satu ketika afiz & aziq membawa pulang kucing nan kesejukkan terbiarbegitu juga anif & azim terkadang akan berhenti menangis bila melihat kucing melintas di depannya

AfizAziqAnifAzim

keempat-empat cahayamata adalah putra, nan sulung berusia empat belas tahun & bongsu enam setahun 
ke hompej iDANRADZi 
antara lingkaran laman web nan dipenuhi oleh desah & bicara iDANRADZi 
tripod ||| geocities ||| kelopak ||| KSS


Kebelakangan ini saya banyak mencatat kenangan & desahan hati dalam journal@blog saya di Easyjournal 
Jika ada kelapangan boleh KLiK ke situs ini

idanradzi@yahoo.com ||||| idanradzi@hotmail.com ||||| idanradzi@gmail.come-mel nan seharian saya buka ialah di yahoo jika ada masalah untuk menghubungi saya sila guna alamat e-mel lain.
Apa Salahnya Jika Berikan Respon Tentang Situs iDAN 
sebahagian dari Respon Buku Tetamutelah pun dipindahkan ke 


Rekacipta ©iDANRADZi dikemaskini April 2016
Jika ada Masalah IT atau komputer ...khidmat percuma sedia hamba hulurkan 
Bimbit 013 303 4343 Rumah 03 8737 1884 

Alamat Rumah : 65. Jalan Jenaris 3, Desa Sri Jenaris, Sungai Kantan, 43400 Kajang SELANGOR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan