kuredah hutan ranting rindu bagai dulu... jangan awak calar kaki kasihku

Ketik sini Bantu Blog ini

Khamis, 18 Disember 2014

Tiga lelaki warga asing ditembak mati di Pulau Carey


TIMBALAN Ketua Polis Selangor DCP Datuk Abd Rahim Jaafar (lima dari kiri) melihat peralatan penjenayah pecah rumah yang ditemui di lokasi kejadian. - Foto ihsan PDRM
 
BANTING: Tiga lelaki warga asing, dipercayai terbabit dalam jenayah pecah rumah di beberapa daerah di negeri ini, ditembak mati selepas berbalas tembakan dengan sepasukan polis, di Jalan Segenting, Pulau Carey, Kuala Langat, pagi tadi.

Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk Abdul Rahim Jaafar, berkata polis kini sedang memburu dua lagi rakan jenayah suspek yang mati ditembak dalam kejadian kira-kira 4.30 pagi itu selepas mereka berjaya meloloskan diri di kawasan semak berhampiran tempat kejadian.

Ketiga-tiga penjenayah yang berusia antara 25 hingga 35 tahun itu mati di tempat kejadian.

beliau berkata, berdasarkan siasatan awal kumpulan berkenaan baru menyamun sebuah di rumah di daerah ini beberapa jam sebelum itu.

"Suspek dipercayai terbabit dalam jenayah samun dan pecah rumah sekitar Pandan Indah, Taman Melawati dan Bukit Jelutong sejak tahun lalu.

"Polis turut merampas sepucuk pistol, parang dan peralatan pecah rumah daripada suspek," katanya ketika ditemui di lokasi kejadian, sebentar tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan